Wiosenne prace w ogrodzie... - zabawa w architektów

Odkrywanie wymagań roślin ogrodowych (głównie ozdobnych) oraz szacowanie kosztów założenia ogródka.

Załącznik
Download this file (AtlasRoślin.pdf)AtlasRoślin.pdf[ ]498 Kb
Download this file (DaneDotyczącePodworka.doc)DaneDotyczącePodworka.doc[ ]24 Kb
Download this file (CennikProjektu.xls)CennikProjektu.xls[ ]31 Kb
Download this file (Projekt.pdf)Projekt.pdf[ ]247 Kb
Download this file (KartaProjektu.doc)KartaProjektu.doc[ ]206 Kb

„Wiosna przed szkołą”

Uczennice klasy Va pod kierunkiem S. Pszczółkowskiej i J. Modzelewskiej zrealizowały w ramach cyfrowej szkoły projekt edukacyjny, którego celem była obserwacja wybranych roślin rosnących przed szkołą, opis cech charakterystycznych oraz  dokumentowanie zmian zachodzących w ich w wyglądzie za pomocą aparatu fotograficznego. Przez cały miesiąc, raz w tygodniu grupa wykonywała zdjęcia wybranych roślin, opisywała ich wygląd. Następnie w kolejnym etapie projektu uczennice wykonały plakat zawierającego zdjęcia roślin i ich nazwy w języku polskim i angielskim, który został umieszczony na gazetce samorządu uczniowskiego. W ramach prezentacji efektów swojej pracy uczestniczki projektu zaprezentowały zdjęcia roślin całej klasie na tablicy interaktywnej, omówiły poszczególne etapy rozwoju, podały ich prawidłowe polskie i angielskie nazwy, określiły cechy charakterystyczne roślin, używając prostych określeń i konstrukcji składniowych.

Co jeść, by zdrowo żyć?

W poniższych załącznikach znajduje się karta projektu oraz zdjęcia z realizacji projektu. Zachęcamy do zapoznania się z treścią załączników.

Dlaczego liście jesienią zmieniają kolor?

W poniższych załącznikach znajduje się karta projektu oraz zdjęcia z realizacji projektu. Zachęcamy do zapoznania się z treścią załączników.

Podsumowanie projektu edukacyjnego „Frazeologia na co dzień i od święta”

Od listopada członkowie koła polonistycznego postanowili zostać alfą i omegą w dziedzinie frazeologii. Poznali zasady pracy metodą projektu, określili zakres materiału i sporządzili harmonogram zadań.

Zaczęli od wzbogacania  języka o nowe związki frazeologiczne. Porządkowali materiał wokół określonych tematów: np. części ciała, zwierzęta, dom, miłość itp. Odkryli frazeologizmy pochodzące z Biblii i mitologii greckiej. Starali się zgromadzić jak najwięcej przysłów o każdej z pór roku. Wszystkie materiały systematycznie włączali do  „skarbca językowego”.

Załącznik
Download this file (Zdjęcia.pdf)Zdjęcia.pdf[ ]1299 Kb

Czytaj więcej...

Menora

W projekcie z historii pt. „Menora – czy znam to miejsce? wzięło udział  9 uczniów z klasy IV e. Chłopcy i dziewczęta pracowali zgodnie z przyjętym harmonogramem.  Nauczycielki historii Elżbieta Gesek i Urszula Szynaka podzieliły uczniów na 4 grupy odpowiedzialne za następujące działania: 

Załącznik
Download this file (Menora.pdf)Menora.pdf[ ]436 Kb

Czytaj więcej...

II etap - „Podnoszenia kompetencji w dziedzinie nauk matematyczno – przyrodniczych

W poniedziałek 17 czerwca 2013 r. uczniowie klasy IVa wzięli udział w drugim etapie badania ewaluacyjnego w ramach realizowanego w szkole projektu „Podnoszenia kompetencji w dziedzinie nauk matematyczno – przyrodniczych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii Eduscience. W czasie udziału w testach matematyczno –przyrodniczym i językowym świetnie sprawdziły się uczniowskie laptopy, w które szkoła została wyposażona w ramach projektu „Cyfrowa szkoła”. Liczymy na dobre wyniki napisanych sprawdzianów!

Zdjęcia

Projekt pt. "What's the weather like in Mława in Spring?"

W projekcie z języka angielskiego pt. "What's the weather like in Mława in Spring?" wzięło udział 8 uczniów z klas 5b i 6e. Uczniowie prowadzili systematyczne obserwacje pogody (co drugi dzień przez 2 tygodnie) i zapisywali je po angielsku. Nauczycielki języka angielskiego K.Gralewicz i K.Pawelczyk podzieliy uczniów na 4 grupy odpowiedzialne za następujące etapy projektu:

Czytaj więcej...

Dodatkowe informacje