Wiosenne prace w ogrodzie... - zabawa w architektów
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 02, lipiec 2013 09:28
Odkrywanie wymagań roślin ogrodowych (głównie ozdobnych) oraz szacowanie kosztów założenia ogródka.
„Wiosna przed szkołą”
- Szczegóły
- Opublikowano: sobota, 29, czerwiec 2013 10:21
Uczennice klasy Va pod kierunkiem S. Pszczółkowskiej i J. Modzelewskiej zrealizowały w ramach cyfrowej szkoły projekt edukacyjny, którego celem była obserwacja wybranych roślin rosnących przed szkołą, opis cech charakterystycznych oraz dokumentowanie zmian zachodzących w ich w wyglądzie za pomocą aparatu fotograficznego. Przez cały miesiąc, raz w tygodniu grupa wykonywała zdjęcia wybranych roślin, opisywała ich wygląd. Następnie w kolejnym etapie projektu uczennice wykonały plakat zawierającego zdjęcia roślin i ich nazwy w języku polskim i angielskim, który został umieszczony na gazetce samorządu uczniowskiego. W ramach prezentacji efektów swojej pracy uczestniczki projektu zaprezentowały zdjęcia roślin całej klasie na tablicy interaktywnej, omówiły poszczególne etapy rozwoju, podały ich prawidłowe polskie i angielskie nazwy, określiły cechy charakterystyczne roślin, używając prostych określeń i konstrukcji składniowych.
Co jeść, by zdrowo żyć?
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 28, czerwiec 2013 13:40
W poniższych załącznikach znajduje się karta projektu oraz zdjęcia z realizacji projektu. Zachęcamy do zapoznania się z treścią załączników.
Dlaczego liście jesienią zmieniają kolor?
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 28, czerwiec 2013 13:29
W poniższych załącznikach znajduje się karta projektu oraz zdjęcia z realizacji projektu. Zachęcamy do zapoznania się z treścią załączników.
Podsumowanie projektu edukacyjnego „Frazeologia na co dzień i od święta”
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 26, czerwiec 2013 20:58
Od listopada członkowie koła polonistycznego postanowili zostać alfą i omegą w dziedzinie frazeologii. Poznali zasady pracy metodą projektu, określili zakres materiału i sporządzili harmonogram zadań.
Zaczęli od wzbogacania języka o nowe związki frazeologiczne. Porządkowali materiał wokół określonych tematów: np. części ciała, zwierzęta, dom, miłość itp. Odkryli frazeologizmy pochodzące z Biblii i mitologii greckiej. Starali się zgromadzić jak najwięcej przysłów o każdej z pór roku. Wszystkie materiały systematycznie włączali do „skarbca językowego”.
Menora
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 26, czerwiec 2013 20:53
W projekcie z historii pt. „Menora – czy znam to miejsce? wzięło udział 9 uczniów z klasy IV e. Chłopcy i dziewczęta pracowali zgodnie z przyjętym harmonogramem. Nauczycielki historii Elżbieta Gesek i Urszula Szynaka podzieliły uczniów na 4 grupy odpowiedzialne za następujące działania:
II etap - „Podnoszenia kompetencji w dziedzinie nauk matematyczno – przyrodniczych
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 18, czerwiec 2013 11:22
W poniedziałek 17 czerwca 2013 r. uczniowie klasy IVa wzięli udział w drugim etapie badania ewaluacyjnego w ramach realizowanego w szkole projektu „Podnoszenia kompetencji w dziedzinie nauk matematyczno – przyrodniczych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii Eduscience”. W czasie udziału w testach matematyczno –przyrodniczym i językowym świetnie sprawdziły się uczniowskie laptopy, w które szkoła została wyposażona w ramach projektu „Cyfrowa szkoła”. Liczymy na dobre wyniki napisanych sprawdzianów!
Projekt pt. "What's the weather like in Mława in Spring?"
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 18, czerwiec 2013 08:45
W projekcie z języka angielskiego pt. "What's the weather like in Mława in Spring?" wzięło udział 8 uczniów z klas 5b i 6e. Uczniowie prowadzili systematyczne obserwacje pogody (co drugi dzień przez 2 tygodnie) i zapisywali je po angielsku. Nauczycielki języka angielskiego K.Gralewicz i K.Pawelczyk podzieliy uczniów na 4 grupy odpowiedzialne za następujące etapy projektu: