Wycieczka do Warszawy klasy III e

7 czerwca w deszczowy poranek wybraliśmy się całą klasą na wycieczkę autokarem do Warszawy, gdzie czekało na nas wiele atrakcji i… słońce. Najpierw pojechaliśmy do Wilanowa, gdzie zwiedziliśmy pałac króla Jana III Sobieskiego. W muzeum podziwialiśmy malarstwo sufitowe przedstawiające cztery pory roku znajdujące się w antykamerach i sypialniach pary królewskiej. Takie „komiksy” na sufitach nazywane są freskami. W Wilanowie mieliśmy również warsztaty plastyczne, podczas których malowaliśmy farbami swoje znaki zodiaku. Kolejną atrakcją wyjazdu był musical „Książę czy żebrak” w teatrze Tintilo na motywach powieści Marka Twaina „Książę i żebrak” przedstawiający losy biednego chłopca Toma i księcia Anglii Edwarda. Wzruszająca historia, która mogła zdarzyć się naprawdę. Uczy, że najlepiej jest żyć swoim własnym życiem. Po spektaklu pojechaliśmy do restauracji „Wiesz, co zjesz”, w której zjedliśmy pyszny obiad. Ostatnim punktem naszej wycieczki była wizyta w Centrum Zabaw Kolorado, gdzie spędziliśmy półtorej godziny na beztroskiej zabawie. Było tam dużo atrakcji takich jak: zjeżdżalnie, kulki, sala do tańczenia. Wszystkie dzieci dobrze się bawiły i uśmiech nie schodził nam z twarzy. Najbardziej podobała nam się armatka na kulki. Nasza wycieczka do Warszawy była bardzo udana. Zdobyliśmy nowe doświadczenia i świetnie się bawiliśmy. Lubimy poznawać nowe miejsca i ich historię.